elinaisabellaa

Direktlänk till inlägg 13 februari 2014

Sovtime!??

Av Elina Lindberg - 13 februari 2014 23:01

Har tänkt på en sak! Undra Vrf man egentligen bloggar? Det är la inte jätte kul eller?

Ikväll sover jag i en sådan säng som man kan fälla upp och ner, och jag kommer aldrig att kunna somna för det är jävligt kul att åka upp och ner!
Imorgon ska jag iallafall upp klockan 8? för vi ska åka tåg hem till Örby från espevik?

Idag har jag filmat ovanligt mycket och endast en video kommit upp på vfm!

Tror att jag ska försöka blogga lite mer nu för jag vet att det finns ialla fall några som läser min blogg??

Jag är ju hos farmor nu och idag kom mina kusiner? vi hade jötte kul med Sängen idag iaf...


Täcket bara kliar och jag kommer aldrig att kunna somna!?

Men nu får jag säga godnatt och pusspuss!??

Kommer ett blogginlägg imorgon på tåget! ???

Nattinatti och pusspuss??

#gammalbild

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Lindberg - 10 mars 2014 11:56

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3393324806

Av Elina Lindberg - 14 februari 2014 10:24


Aah, nu sitter vi på tåget på vägg hem?? Senare idag ska vi till Götet med Stina EF:s familj. Nu lyssnar jag på "let it go" med maddi och Zoe! Dom är jätte söta! Det är två tre åringar typ som sjunger?? Jag har märkt att om jag skriver utropsteck...

Av Elina Lindberg - 10 januari 2014 07:27


  Hej! idag så ska jag,Elin och evelina till badhuset. det ska bli jättekul! skriver ett inlägg i bloggen ikväll! pusspuss och ses sen! ...

Av Elina Lindberg - 9 januari 2014 18:52

Idag så har jag vartmed Evelina. Hon åkte hem nu precis faktiskt. I skolan idag så gick brandlarmet för att någon kastat smällare i E-huset. Det kom både brandbil och poliser.  Jag spelade fotboll på rasterna som vanligt. Men imorgon kommer jag n...

Av Elina Lindberg - 8 januari 2014 19:09

Nu ska vi på bio! Hungergames 2! Det ska bli jättekul! Nytt inlägg kommer ikväll!?? ...

Presentation

Hejsan! Mitt namn är Elina Lindberg, jag är 10 år och bor en bit utanför Borås. Här på min blogg kan du läsa om min vardag! Kram :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards